Spring come to me!

martes, 6 de septiembre de 2016


Como verán, estoy comenzando desde muy temprano mis participaciones a los retos pues ya era demasiado stress el entregar en la fecha límite. Y así es como hoy, luego de unos días sin inspiración alguna y algo de desilusión, he pillado el video inspirador de Nuria  y me lancé a preparar mi trabajo para el reto de este mes en Stick it Down.
You see, I am starting very early my shares to the challenges because it was too stress the deliver by the deadline. And that's how today, after a few days without some inspiration and some disappointment, I caught the inspiring video of Nuria and I threw my job to prepare for the challenge of this month in Stick it Down.



Quieren ver lo que preparé? Acá les muestro:
Want to see what I prepared? I show you here:




El Sketch

Como ven, descubrí Snapchat y me encantó esto de las decoraciones y estilización de las fotos!! Así que decidí inaugurar esta revelación con este lindo LO inspirado en la primavera que ya está a la vuelta de la esquina por este hemisferio.
As you see I discovered Snapchat and I love it the decorations and stylization of the photos!! So I decided to open this revelation with this cute LO inspired by spring, who is just around the corner in this hemisphere.

Espero les guste mi trabajo y les dejo con mi canción favorita:
I hope you like my work and leave you with my favorite song:


Spring Fever - Elvis Presley



7 comentarios:

  1. Pretty page. Thanks for joining us at Stick it Down.

    ResponderEliminar
  2. I like your take on the sketch this month and how different it is from the other projects that I've seen. I love that cut file! Thanks for joining us at Stick It Down this month.

    ResponderEliminar
  3. Ohh great photos! That a perfect background cutting paper for this page. Thanks for creating with us at Stick It Down!

    ResponderEliminar
  4. What an interesting take on the sketch! I love the washi tape stripes and the cut file. Thanks for creating with us at SID!

    ResponderEliminar
  5. Wonderful cut file and great take on the sketch
    Thanks for joining us at Stick It Down!
    Laura

    ResponderEliminar
  6. Such a pretty layout. Absolutely love the cut file motif you used on top of your paper. Such cute splashes of yellow. Thanks so much for joining us at Stick It Down.

    ResponderEliminar
  7. Great job. Thanks for joining us at Stick it Down.

    ResponderEliminar