Did you want to see me broken?


Antes que se me acabe el tiempo, les dejo mi trabajo para el reto de Junio de JOT Magazine. Y la historia dice así:

Before I run out of time, I leave you my job for the JOT Magazine June Challenge. And the story goes like this:

Este último tiempo la vida nos ha golpeado duro y sin agotarse, pero mejor darle la pelea y no rendirnos pues seguro saldremos más fuertes y más sabios. Y eso quise representar en este Lo guiándome con los colores del moodboard y con esta frase del poema inspirador de la gran Maya Angelou. Y sin más, les presento mi trabajo:


This last time the life has hit us hard and without exhausting, but better to give the fight and not to surrender us therefore surely we will leave stronger and wiser. And that I wanted to represent in this work guiding me with the colors of the moodboard and with this phrase of the inspiring poem of the great Maya Angelou. And without further presentation, my work:








Como siempre, espero les guste mi interpretación, les dejo grandes abrazos y a quién me ha ayudado a darme cuenta que la vida no es más que un aprendizaje:

As always, I hope you like my interpretation, I leave you big hugs and who has helped me to realize that life is nothing more than learning:

Maya Angelou - Still I Rise
(subtitulado al español)

Her Poem

Aquí encuentras su poema en español, video y algo de su biografía 

Comentarios

Entradas populares